۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷

نماینده سابق ولی فقیه در کردستان:

توسعه کردستان با استفاده از ظرفیت نخبگان همواره در اولویت بود

توسعه کردستان با استفاده از ظرفیت نخبگان همواره در اولویت بود

سنندج – نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان گفت: تشکیل مرکز مطالعات راهبردی اولین کار ما در استان بود تا از دیدگاه های نخبگان استان در مسیر توسعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان که با حضور حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، اظهار کرد: این ۱۰ سال یکی از بهترین دوران خدمت من میان مردم استان کردستان بود.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: اینکه احساس رضایت مردم و مقام معظم رهبری را حس کردم بهترین نتیجه برای کار من بود و به همین دلیل خدای بزرگ را شاکرم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: مردم استان کردستان بسیار با محبت و خون گرم هستند و در این یک دهه خدمت من در استان کردستان هیچ وقت احساس غربت نکردم.

وی بیان کرد: ارتباط با مردم بسیار ارزشمند است و تمام سعی خودم را برای حفظ این ارتباط انجام دادم و همواره سعی می‌کردم این ارتباط با مردم در بهترین شرایط ممکن در دستور کار باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: وظیفه ما همکاری با مسئولین استان در راستای توسعه استان بود و سعی کردیم با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای در اختیار در راستای توسعه کردستان گام‌های مثبتی برداشته شود.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: هدف من از ابتدای زمان خدمتم این بود تا تمام تلاشمان را انجام دهیم که کردستان آرام و پایدار باشد و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز در این مسیر به دست آمد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از نیازمندان به عنوان یک اولویت اصلی، افزود: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه در استان انجام دادیم.

آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه گفت: تمام تلاشمان این بود که سطح علمی را چه در حوزه و چه در دانشگاه‌های استان افزایش دهیم و اینکه رابطه‌ای بسیار دوستانه بین اهل تشیع و تسنن در استان صورت گرفت.

وی افزود: زیرساخت‌های بسیار خوبی برای مراکز دینی در استان کردستان صورت گرفت و نمونه بارز آن تاسیس مرکز آموزش مذهب امام شافعی بود.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: ارتباطات دینی که در استان کردستان با دنیا گرفته شد بسیار مناسب و کارساز بود.

وی با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی در استان کردستان به عنوان یک اولویت اصلی، افزود: وحدت و همدلی استان کردستان اثر بسیار مناسبی بر دیگر نقاط دنیا گذاشت.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: تشکیل مرکز مطالعات راهبردی اولین کار ما در استان بود تا از دیدگاه‌های نخبگان استان در مسیر توسعه استفاده شود.

وی افزود: شاخص‌های استان کردستان در بسیاری از موارد از میانگین کشوری بالاتر است و این نشانه تلاش‌های انجام شده است.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به همکاری بسیار خوب اصحاب خبر و رسانه، عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران همیشه پرتلاش و موثر پای کار بودند.

وی افزود: لطف مردم بود که نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری باشم و در چهار سال آینده نیز کاملاً تلاش خودم را برای مردم استان در مجلس خبرگان رهبری انجام می‌دهم.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: همه مسئولین استان باید در موفقیت حجت‌الاسلام پورذهبی یک دل کار کنند و از هیچ کمکی در راستای کمک به وی دریغ نکنند.

کد خبر 5014597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha